Header Ads Widget

Najnowsze

6/recent/ticker-posts

Pomorze Zachodnie chce nadal promować się przez sport


700 tys. zł zaplanował w 2024 roku Marszałek Województwa dla zachodniopomorskich klubów występujących w najwyższych ligach. To o 200 tysięcy więcej niż przed rokiem. Fundusze te mają jeden cel - promocję Pomorza Zachodniego. Środki mogą trafić m.in. do siatkarek, piłkarek ręcznych czy koszykarzy. Wnioski o ich przyznanie można składać do 18 marca.

Urząd Marszałkowski zamierza kontynuować rozpoczętą w 2013 roku promocyjną współpracę z klubami występującymi w najwyższych klasach rozgrywkowych Od 2013 roku samorząd województwa przeznaczył na ten cel już ponad 4 mln zł. Przez dziewięć lat podział środków odbywał się w formule konkursu „promocja przez sport”. W 2020 i 2021 roku - z powodu pandemii i ograniczeń w organizowaniu imprez masowych - konieczne było zmodyfikowanie zasad współpracy. Porozumienia z klubami zawierane były na usługi promocyjne. Od 2023 roku powrócono do trybu konkursowego, dzięki czemu rozpoczął się nabór do dziesiątej edycji konkursu.

– Sport budzi w każdym nas wiele pozytywnych emocji. Wygrana ulubionej drużyny dostarcza mnóstwo dobrej energii. Występy naszych zespołów przyciągają na trybuny sporo kibiców, dlatego warto przy tej okazji promować markę Pomorze Zachodnie. W ten sposób może być ona kojarzona z przyjemnym doświadczeniem, tym bardziej, że w naszym regionie mocno stawiamy na aktywność ruchową – mówi marszałek województwa Olgierd Geblewicz.

Konkurs ofert na promocję województwa zachodniopomorskiego poprzez sport w 2024 roku został ogłoszony 16 lutego. Nabór wniosków potrwa do 18 marca br. Postępowanie podzielono na cztery zadania, które przewidziano dla klubów posiadających drużyny w najwyższych klasach rozgrywkowych: piłki nożnej, piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki. Wnioski zostaną rozpatrzone w terminie 30 dni od daty zakończenia naboru. Na promocję przez sport Urząd Marszałkowski zaplanował w tym roku 700 tys. zł, czyli o 200 tys. więcej niż w roku poprzednim.

Na czym ma polegać promocja? Kluby składając oferty muszą oprzeć się na świadczeniach z katalogu. Przykładowe działania to umieszczenie logo Pomorza Zachodniego na strojach zawodników, sprzęcie i wyposażeniu sportowych aren (banery, tablice, bandy reklamowe LED itp.) czy na stronach internetowych klubów, w social mediach oraz w różnych materiałach poligraficznych – plakatach, ulotkach, broszurach, biletach etc. W ramach promocji mogą powstać również materiały wideo z udziałem zawodników pierwszej drużyny dedykowane regionowi. Ponadto sportowcy mogą m.in. zachęcać do odwiedzenia wybranych atrakcji Pomorza Zachodniego.

Szczegółowe informacje, warunki udziału oraz kryteria oceny – znajdują się na stronach Biuletynu Informacji Publicznej UMWZ pod adresem: https://bip.wzp.pl/artykul/otwarty-konkurs-ofert-na-realizacje-zadan-w-zakresie-promocji-wojewodztwa-0

Prześlij komentarz

0 Komentarze